Re: AverTV Studio Nicam

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 12:26:07 MET DST

> Czy jest to spowodowane złą konfiguracją?

pod f4 w borg ustaw po kolei rozne karty na jakiejs pojawi sie dzwiek, ale
nie bedziesz mial stereo (ja nie mialem)
pod f4 daj tez Tuner: line in

> A może to NTG, czy to problem Borga ? Jak go ustawić?

tak... chyba ntg, news.tvm.pl tam borg.

dobra a teraz powiedz czy na nicam (oryginalny soft) slyszysz trzaski ? np
gdy gra muzyka, wsluchaj sie dobrze w stacje gdzie slyszysz wyraznie stereo,
posluchaj dokladnie, mialem na tej i innych nicam kartach taki trzaski
ciche:

http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/trzask.wav

wsluchaj sie kubus zdrowy ... i takie instrumeny w tle - trzaska :((