Re: Abit BE6 + Seagate Barracuda 60 GB = Problem

Autor: DyzioS (ddus_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 12:07:49 MET DST

> partycje
>
> Witam towarzysza niedoli...... Jakie masz wersje biosow mobo i HPT? Bo
ktos
> mi doradzal zainstalowanie jakiejs wersji beta z biosem HPT 1.29. Nie wiem
> czy warto ryzykowac.

Ja używałem biosu XU (ostani jaki widziałem) plus stery HPT v1.25 taki ma
bios - na BIV40GB - wszystko chodziło OK na Win98 bez niczego i w ogóle
super. Gorzej było z XP - niby wszystko OK - stery działały bez problemu
ale... raz na miesiąc musiało się zawsze coś spierniczyć w FAT32 pod XP (raz
niby bad sektory których po przeskanowaniu zniknęly, błedy odczytu/zapisu)
tak więc po jakichś 3 miesięcy używania stwierdziłem że szkoda nerwów i
wróciłem do U33 i uważam że mało co widać różnicę (no może te DivX plus
nagrywara gorzej chodzi)