Re: Jaka iglowke wybrac? ;)

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 11:35:14 MET DST

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał w wiadomości:
> tańsza). W przypadku igłówki nie ma mowy o jakiejkolwiek estetyce wydruków
> tekstów a o grafice czy wykresach to już nie wspomnę.

ROTFL, powinienes zobaczyc, jak drukuje dziewiecioiglowa OKI 3321. A potem
sprobowac z taka, co ma 24 igly.

> Serwiz

Hmm chyba od serwisowania tych drukarek przez ostatnie 5 lat to chyba
oślepłem :) A pojęcie estetyki to rzecz gustu i jakbym się nie wysilał to
ciężko przy obecnym poziomie technicznym (chodzi o metody druku) określić
wydruki grafiki z igłówki (nawet 24 igłowej) za estetyczne, ale jak już
wspomniałem to tylko rzecz gustu i nie ma co się spierać. Przy obecnym
wyborze igłowki stsowane są jednynie do drukowania faktur na wielokopiach bo
w tym to igłówki są niezastąpione.

Serwiz

Serwiz