Re: Nagrywarka LiteOn 40/12/48

Autor: Artur Poplawski (arturrp_at_idea.net.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 11:23:26 MET DST

On Wed, 10 Jul 2002 00:18:26 GMT, Grzegorz Mazur <news2_at_gregu.cjb.net> wrote:

> UDMA/33 = UDMA-2. Nie będzie problemu :)

Hehe, to wiele wyjaśnia :)) Np. czemu hdparm pokazuje, że
dyski mi chodzą na udma2...

[...]
> LiteOn 32123S zasuwa aż miło! No i fakt, że kopiuje wszystko co jest,
> łącznie z zabezpieczeniami, to też miłe :) Dla mnie miodzio... Polecam! (nie
> wiem jak tam inne modele, ale nie sądzę żeby się LiteOn pogorszył...)

W testach, które przeglądałem wspominano że ten model też kopiuje
wszystko :) Wspominano także o super korekcji błędów. Jak dla mnie
miodzio -- może nie spodziewam się za tą cenę niczego super, ale
do domowego wypalania chyba będzie idealna.

Pozdrawiam,
Artur.

--
I'm not even supposed to be here today!