Re: Abit BE6 + Seagate Barracuda 60 GB = Problem

Autor: dd (dd_at_o2.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 20:11:53 MET DST

"Sniper" <Sniper10000_at_poczta.onet.pl> wrote in
> Jeśli podłączysz do zwykłego kontrolera, to nie zadziała, bo obsługuje
tylko
> 33. Jeśli podłączysz go do kontrolera HPT taśmą 80-żyłową, to nie powinno
> być problemu (poza tym, że HPT 366 jest badziewiaste jak sto nieszczęść).

Oczywiscie podlaczalem go tasma 80-zylowa. I dupa. Nie startowal :-(((

> Poza tym: nawet mnie człowieku nie strasz! Właśnie kupiłem Seagate
Barracuda
> 80 GB. Jeszcze nie podłączałem go swojego kompa (również posiadam Abit BE6
> HPT), ale nastąpi to już za parę dni. I jak się okaże, że też u mnie nie
> zadziała, to razem weźmiemy siekiery i pójdziemy do najbliższej siedziby
> Seagate.

No coz, moze tobie sie uda go podlaczyc. Przypominam, ze sprawdzalem tez
Barracude 40 GB i ona dzialala w UDMA66.....
W kazdym razie powodzenia z nowym zakupem.

Ps. Jak by ci sie udalo to zawiadom mnie na domanz_at_o2.pl

Pozdr
dd