[tunEr.TV]: Audio Problem )-:

Autor: de4th (de4th_suX.spAm__at_wp.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 10:30:01 MET DST

Witam,

Mam tuner TV marki AverMedia, model Capture 95 (oparty na 848). Podczas
zwyklego ogladania TV nie wystepuja zadne problemy z odbiorem dzwieku...
Problem pojawia sie podczas zgrywania. Po pierwsze: dzwieku wogule nie ma,
gdy zgrywam go czestotliwoscia 44 i 48 kHz, po drugie: dzwiek wystepuje
dopiero przy 22 i 11 kHz, ale jest wraz z szumem (bardzo wyraznym!). Ktos
kiedys poradzil mi, ze aktualizacja BIOSu moze pomoc. Czym predzej wiec
dokonalem UPDATE, ale i to nie pomoglo. Probowalem rozne wersje glosnosci w
Volume Mix'erze (LineIn) itd. , ale nadal to samo... :( . Przelaczylem nawet
z LineIn -> Microphone, ale efekt ten sam - dzwiek z szumem ;]. Dokladnie
sprawdzilem kable - wszystko OK. Szkoda, ze ten wystepuje ten "szumowy
dzwiek", bo obraz zgrywa mi sie dobrze jak nigdy dotad ;) (jednak zauwazam
wyzszosc kodekow DivX 5.02 ;) )... Czy macie jeszcze jakies pomysly na walke
z tym problemem??
----------
Jesli problem by pozostal, to co polecacie do usuwania szumu?? Mam
zainstalowanego CooLEdit'a Pro 1.2a (chyba nawet najnowszy ;)). Jest tam cos
takiego jak Effects -> Noise Reduction , lecz nie za bardzo wiem jak to
obsluzyc. Kiedys udalo mi sie prawie w calosci wyeliminowac szum, ale nie
pamietam w jakiej opcji to bylo... Moze macie jakies cenne porady, a moze
jest lepszy program do tej "zabawy z szumem"??

    :[.G.r.e.e.t.z.]:
notE: usun '_suX.spAm_' z adresu