Re: HDD i CDROM pracujace pionowo?

Autor: A D (kszynka_at_NOSPAMbox43.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 10:39:03 MET DST

Witam!!
Dzieki za poruszenie tego tematu
U nie było tak:
miałem 286 :) zrobiłem 'modernizcję' ale obudowa musiał costać stara więc
jedyną mozliwością było zamontowanie dysku elektroniką do góry
człowiek który mi to robił mówił ze nie powinno sie tak robić, ale nie było
innej mozliwości
to było około 4-5 lat temu a dysk Caviar chodzi bez problemu

rok temu postanowiłem dokupić dysk (40GB) Seagate ale okazało sie ze nie mam
gdzie go włożyć
pozostało wyjęcie stacji dyskietek na zewnątrz (lezy sobie luzem obok kompa)
a w jego miejsce Seagate w pozycji pionowej i póki co wszystko gra
I mam nadzieję, że nic sie nie zmieni
Pozdrawiam