Re: Jakie "najzimniejsze" dyski 40-80GB?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 09:50:14 MET DST

Sniper <Sniper10000_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Posiadam Seagate Barracuda 80 GB 7200. Jeśli podłączam go w pracy w
> plastikowej kieszeni, to po 2 godzinach pracy jest tak gorący,

Plastik nie przewodzi ciepła, a w kieszeni nie ma obieggu powietrza . W
efekcie nie masz żadnego odpprowadzania ciepła - ani powietrzem, ani przez
obudowę. nic dziwnego, że się grzeje. U mnie (barracuda IV 80GB) się nie
grzeje - jest przykręcona śrubkami do metalowej "szuflady" na dyski. Sama
"szuflada" jest chłodzona wentylatorem, który pompuje powietrze do obudowy.

B.