Wyjście TV Out w Ati Radeon 8500 !!!! HELP !!!!!

Autor: Pawel W (pwilusz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 08:45:29 MET DST

Witam was dobrzy ludzie .

Mam taki problem kupiłem sobie kartę Ati Radeon 8500 , ze względu na wyjście
TV.
Widziałem takie cacko w akcji i pomyślałem że sobie kupię ( jak pomyślałem
tak zrobiłem :(( )
No i wynikł problem bo do karty dodają kabel SVHS a nie przejściówkę na
cinch.
Więc mam pytanie czy ktoś ma lub zrobił sobie taką przejściówkę ( nie wiem
jakiś schemat rozpis lub namiar gdzie można kupić będęwdzięczny).
Pozdrafka !!!!