monitor - obraz zaczyna sie 'zielenić' ???

Autor: harpy (harpy_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 08:22:11 MET DST

cześć !
Ostatnio u znajomego monitor (obraz) zaczął się dziwnie zachowywać.
Po włączeniu obraz staje się zielony ... nawet w Biosie prawie nic nie da się
zobaczyć ... bo przebija ten zielony kolor (zielone znaki - zamiast białych)!
O Windowsie nie wspominam - bo tu czasami aż sie nie da patrzeć (a mówią, że
zielony uspokaja ;o)).
Myślalem, że to kabel - ale jest OK, monitor raczej też (chciaż nie
sprawdzałem na innym kompie). Grafika jest niestety wbudowana w płytę i jest
tylko wyprowadzenie w obudowie. Zostało mi włożyć inną grafikę (osobną
kartę), bo wszystkie dotychczasowe kombinacje nie pomagały.
Ktoś miał takie 'szopki', to bym odrazu wiedział czego się czepiać ?

pozdr grupę
harpy