Re: Płyta Gigabyte GA-7VTXE+

Autor: kraviec (kraviec_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 07:56:01 MET DST

Użytkownik "Rafał" <rafalwarz_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ma taką płytę i próbował aktualizować BIOS z F4 ( 13.03.2002) na
> nowszy F5 ( 28.06.2002) ?
> Mam problem z aktualizacją. Program flashujący komunikuje ze wszystko
poszlo
> ok, ale po restarcie jest coś nie tak...nie moge wejść do menu nowego
> BIOS'a..

witam!!!
ja mam takowa plytke i problem z biosem tez mialem, co prawda nie taki, ze
nie moglem do biosu wejsc, a taki, ze wszystko bardzo wolno chodzilo.
zgralem bios na dyskietke i sflashowalem oprogramowaniem ktore jest w
ustawieniach dual biosu i wszystko lata jak sie patrzy :))). Na nowym biosie
moglem podkrecic mojego procka jeszcze mocniej niz dotychczas.

pozdr.kraviec