Re: Jaka iglowke wybrac? ;)

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 22:25:22 MET DST

Użytkownik "Filip Ozimek" <wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl> napisał w
wiadomości news:agfbuq$sq9$4_at_news.pse.pl...

> Radzie Ci najpierw zapoznac sie z wydrukiem z drukarki
> iglowej a potem kupowac.

Doskonale wiem, jak taka drukarka drukuje, wszak mialem juz z nimi kontakt
nie jeden raz. Zalezy mi na niskich kosztach eksploatacji; w przypadku
atramentowek niekiedy jest tak, ze lepiej jest kupic nowa drukarke, niz
glowice z atramentem..
Swoja droga - jaka tania a w miare dobra drukarke laserowa polecacie?

Pozdrawiam.