Re: overclocking P II

Autor: Andrzej (pan_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 20:01:56 MET DST

> Nie mozna w PII odblokowac mnoznika. Pewnie chodzi CI o pin B21 ktory
> odpowiedzialny jest za wybor FSB 66 MHz lub 100 MHz. Nie napisales jaki to
> PII. Stare modele 233 266 i chyba jeszcze 300 chodzily na 66 MHz FSB
wyzsze
> juz na 100 MHz (jak dobrze pamietam dawno to bylo :-) ) wiec zaklejanie
> cokolwiek mija sie z celelm.Jezeli masz dobra plyte i to umozliwia to
> kombinuj z podnoszeniem FSB w BIOSIE nic innego z PII nie wymyslisz.
> Pozdro
> Dexter

Witaj !

Oznakowany jest jako P II 266 Mhz, lecz zostal wyprodukowany w technologii
0.25. Nominalnie powinien chodzic na 66 x 4, ja przestawilem go juz na 112 x
4 ( 448 Mhz ). Jest jeszcze chlodny wiec ciut mozna by go jeszcze ulepszyc.
Jednak na mojej plytce ( Asus P2B ) nastepna czestotliwosc FSB to 133, zbyt
duzo. Dlatego chcialem odblokowac mnoznik.

Pozdrawiam
Andrzej