Re: ile za....?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 19:18:58 MET DST

Użytkownik "Pryniu" <bchbull_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> jw. za AbitaBX6v2 + celeronII 600 + przejsciowka bo pewna firma oferowala
> 130 zl za komplet (odliczenie od nowego sprzetu) Wydaje mi sie, ze to
troche
> malo, wiec ile mozna za takie cos zadac?

Posiadam Abit BE6 RAID + Pentium III 500 MHz - czyli bardzo podobne jeśli
chodzi o klasę sprzętu. Tydzień temu byłem na giełdzie z zamiarem pozbycia
się tego sprzętu. Pytałem ile kto da. Najlepsza cena jaką mi zaoferowali to:
130 zł za płytę i 120 zł za procesor i to z zaznaczeniem, że musieliby się
dokładnie przyjrzeć sprzętowi "na ile jest wypracowany".

Ale 130 zł za komplet to chamówa.

Pozdrawiam,
Sniper