Re: TEAC 524E, zmiana BIOSu - problemy z kopiowaniem zabezpieczonych p³yt

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 18:30:31 MET DST

On Tue, 9 Jul 2002 13:20:13 +0200, "DEEP" <firma.deep_at_interia.pl>
wrote:

>Czy kto¶ testowa³ nagrywanie p³yt zabezpieczonych SD2 nagrywark± TEAC 524E
>po zmianie biosu z 1.0a na 1.0c i potem na 1.0d (podobno tak trzeba).

Zmienilem BIOS w swoim TEAC-u na 1.0c ZANIM przeczytalem cokolwiek na
temat konsekwencji tego czynu i efekt jest taki:

1. Przez 2 dni wkurzalem sie ze zmienilem BIOS i nie bede mogl
kopiowac zabezpieczonych plyt.
2. Stracilem 3 CDR-y na skopiowanie 2 gier i nagranie pliku testowego
z cdrinfo.pl
3. Okazalo sie ze nagrywarka kopiuje plyty z SD2 jak kopiowala od
nowosci.

Po zmianie na 1.0c nagrywarka pracuje CISZEJ!!! tzn przy nagrywaniu z
predkoscia 12x i wieksza wczesniej wydawala z siebie pisk o wysokiej
czestotliwosci, teraz tego nie ma. Innych zmian nie zauwazylem.

Poza tym zeby nagrywarka przestala kopiowac plyty z SD2 musieliby w
BIOSie wylaczyc korekcje EFM a ta jest realizowana sprzetowo w tej
nagrywarce o ile sie nie myle i nie wiem jaki mialoby to sens.

Pozdrawiam

oVo