Re: samsung 757dfx 17"

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 16:50:42 MET DST

dobra dzieki, kupilem w koncu samsunga 765MB i zobaczymy jak bedzie dzialal
na dluzsza mete.
Zaczyna sie dobrze, podoba mi.
Tylko myslalem ze te powloki antyodblaskowe sa jakies lepsze, a to na
wszystkich LG, Samsung, Philips itp. moge sie obejrzec. Podobaja mi sie pod
tym wzgledem LCD - no ale to wieksza kasa, inna budowa.
Istnieja jakies monitory stnadardowego typu z porządną powłoką
antyodblaskową??
(wszystkie ok. 1000 i nieco wyzej kiepskie sa).

sonic