Re: 80 GB po fdisk 10 GB

Autor: Igojsim (igojsim_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 16:01:01 MET DST

Normalka, mialem podobny problem, ale zauwaz ze formatowal sie przystalo na
dysk 80 GB. Zainstalowalem XP przeszedlem na NTFS i nie ma problemu (pod win
98 dysk byl widzany rozniez jako 80 GB). Te 10 GB to podaje klasyczny fdisk.
Zalóz jedna patrycje, po co dzieloc, no chyba ze planujesz cos dodatkowo
zainstalowac.