Re: Rozbudowa Pamieci do 512MB - Pady RedHata 7.3

Autor: S?awek P. (paszczak_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 14:43:01 MET DST

Marek Smolinski wrote:

> Szanowni grupowicze !
>
> Dolozenie pamieci 256MB/133MHz do drugiej 256MB/133MHz powoduje,
> po pewnym czasie (ok. kilku godzin) zawieszenie systemu - kernel panic
> w sytemie RedHat 7.3
>
> Zjawisko wystepuje na dwoch roznych komuterach o roznych
> platformach Intel i AMD. Dotyczy roznych listow pamieci.
>
> Czy ktos spotkal sie z podobnym objawem.
>

> Wydaje mi sie ze kosc jest uszkodzona fabrycznie - mam poprostu wade.
Jest czesto spotykane kosci sa czesto rabniete ale jak juz znajdziesz dobra
to nie ma szans zeby sie zrabala. Musisz oddac na gwarancji kosc - jak ja
masz. Mozesz tez sprowowac zmienic ustawienia biosu - zakladka Advance
Setting - i tam przy konfiguracji zwolni troche ja. Przyczym zwolnij
oznacza zmiane np z 3T na 4T a nie na odwrot. Sproboj i daj znac czy
pomoglo.

Paszczak