Re: Jak zmniejszyc temp. Athlona?????

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 12:07:52 MET DST

Hawlik wrote:
> Witam.
> Kolega nabyl sobie Athlona 1,4GH chodzi na Abicie kt7a.
> do zestawu sprzedali mu wiatrak na miedzianej podstawce firmy spire
> (+pasta ze sreberm)

a czemu nie kupil XP ?

> program diagnostyczny pokazuje pemp ok 70stopni!!!:(
> i calosc chodzi b. niestabilnie... wywala sie przy odpalaniu, wywala
> sie w grach... ale przy tej temp. to raczej nic dziwnego....

1.4 to je duzo pradu, niestety... ale 70C spokojnie moze wytrzymac

zobacz z markowym zasilaczem, walnij bios 64 do abita (stare u mnie tez
wariowaly), odepnij radiator od chipsetu - na pewno sie grzeje a abit w
moim... dal tyle pasty ze po roku jej juz NIE bylo (nawet sladu :( ) daj
paste i radiator.

usataw agp x2, wylacz fast wirte, http://go.to/kt7faq tutaj poszukaj bios i
wiecej informacji.

p.s
miedziany nie znaczy super... na ogol sa drogie i bardzo male - mala
powierzchnia, jak juz system bedzie ok to zminiejsz ciutke napiecie (moze
tez goscie ukruszyli procka ?)