Radeon 7500 + Asus CUBX... Pomocy...

Autor: Padre (legzio_at_ipartners.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 11:13:41 MET DST

Hi,

Czy macie jakies doswiadczenia we wspolpracy tego sprzetu?
Kupilem sobie radeona 7500LE (PowerColor) bo zamarzylo mi sie ogladanie
filmow na telewizorze.
Wczesniej na tym CUBX chodzila Elsa Erazor X.
Po zmianie kart zaczely sie schody. Windows XP w losowych momentach poprostu
zamieral, nawet myszka sie zatrzymywala (totalny zwis).
Pomyslalem, ze zostaly jakies smieci po gforce, wiec przeinstalowalem
system. I teraz najciekawsze. System win XP i tylko sterowniki do
grafiki...no i niestety zwisy sa dosyc czeste, ale nieregularne. Czasem od
razu po starcie, a czasem nawet po pol godziny.
Probowalem z roznymi sterownikami, dedykowanymi do PowerColor,
referencyjnymi ze strony ATI, oryginalnymi ATI, bez zmian... Wyglada na to,
ze gryzie sie ze soba radeon 7500LE, Asus CUBX i WinXP...
Poradzcie, bo juz powoli zaczyna brakowac mi pomyslow, w chwili obecnej
zaczynam testowac radeona i cubx na win98, moze to po prostu wina systemu?

Acha, procesor nie krecony, intel PIII 667MHz, 640MB RAM

Padre