Niestabilny Geforce 2 Ti ?? Pomocy !!!

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 10:45:01 MET DST

Witam

Zauwazylem ze po podkreceniu swojej karty graficznej Prolink Geforce Ti
Ultra (275/480) potrafi mi sie wysypac system (blekitny ekran mowi o bledzie
sterownika nv4_disp a czasami 3DMark 2001 nie konczy testu tylko znika z
ekranu. Takie same obiawy mialem wczesniej gdy mialem jeszcze MSI Geforce2
MX 400 tez lekko krecona.
Moze ktos mi doradzi o co w tym wszystkim chodzi czy to wina slabego
zasilacza, slabego napiecia na szynie AGP czy moze czegos innego. Wczesniej
nie mialem tych obiawow i zaczelo sie to nie dawno byc moze po wymianie
procesora na Durona Morgana 1_at_1,24 Ghz ale z tego co pamietam zaraz po tym
wszystko dzialalo stabilnie. Konfiguracja to: Plyta K7S5AL, Geforce 2 Ti
Ultra , Zasilacz 300 W Codegen ?