Re: Czy Linux jest lepszy od Windowsa?

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 09:54:10 MET DST

Użytkownik "ZK" <bigz_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
swietny(tak, moim
podoba, nawet teraz
dysku miec piec giere

> A co szkodzi robic to samo pod Linuxem ?

Będzie można pogadać o tym jak TĄ SAMĄ płytkę z
programem,grą,filmem itp włożę
do linucha i windy i wszystko się poprawnie odpali (ten sam
program), czyli jak będzie coś na kształt directx na
pingwina
i jak włożę najnowszą kartę graf do linucha i zostanie ona
prawidłowo (z wykorzystaniem sterów openGL) zainstalowana.

R.