Re: problem z TV-Out

Autor: altern8 (alternate_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 07:16:20 MET DST

"Master Dark Rider" <don'tspamplease_Dark.Rider_at_poczta.fm> wrote in message
> Użytkownik "altern8" <alternate_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Wyjscie TV rzadzi sie innymi prawami - tu ma znaczenie czy wylatuje
> w PALu czy w NTSC. Ja tez mam Thomsona 29'' i GF2 i jest ok. Moze
> pobaw sie ustawieniami urzadzenia na zakladce nView ("wybierz ekran").

bawilem sie juz tym chyba ze dwa dni...
no ale coz, chyba dalej bede musial probowac...
jestes pewny, ze to nie wina odswiezania ? w zakladce nView we
wlasciwosciach drugiego ekranu (telewizora) jest opcja "zmien
rozdzielczosc". mam 800/600 a pod spodem jest "szybkosc odswiezania" i tu
mozna ustalic minimalnie 60Hz. To na pewno nie wina tego ?
pozdro