Re: Czy Linux jest lepszy od Windowsa?

Autor: slonpn (slonpn_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 01:19:07 MET DST

> ma jedną zaletę - jest za darmo
> do użytku na stacji roboczej pomyłka...
Krotko: widziales, przykladowo, nowego Mndrake'a?

OpenOffice+Gimp+pine+Mozilla+xmms+mplayerco tam jescze Ci potrzeba
postawione na, poweidzmy PLD z XFree to nie tylko stacja robocza, ale i
platforma multimedialna.... przynajmniej w moim mniemaniu, kaawalek czsu tak
ciagnalem i nie bylo zle.
A tak wogole, to pytanie jest chyba zbyt ogolne, zeby mozna bylo cos
konkretnego odpowiedziec: i windows i pingwin maja swoje wady i zalety. Jak
chyba zreszta wszystko na tym swiecie. Linux swietnie sie sprawdza jako
oprogramowanie serwerowe, maszyna do pracy, czesto powaznej(programowanie,
grafika{jesli mnie pamiec nie myli, to chyba Disney przesiadl sie na
linuksa}, nie mowiac o biurze). Natomiast Windows jest swietny(tak, moim
zdaniem XP jest swietny. Pierwszy windows, ktory mi sie podoba, nawet teraz
wale z pod Outlooka;-))) do domciu, gdzie chcemy na dysku miec piec giere
pare DivX'ow i z 10 GB mp3, czsem jakowes DVD zapuscimy, a wieczorkami przez
GG z kolesiami pogadac.
Przepraszam fit, ze akorat w riposcie na twoj tekst cala moja gorycz
wylalem, ale to z powodu jednego slowa: "pomylka". Tekst
ma(powinien)posiadac charakter ogolny. Gdy przeczytalem "
Czy Linux jest lepszy od Windowsa?", to mi sie gozej zrobilo!!" Moim zdaniem
takie teksty to jawna prowokacja ze strony jakiegos fana *BSD:P

PS2. Tak nie wykraczajac "zazbytnio" z ram dyskusji: Co lepiej wybrac, AMD
czy inetala? Acha i jaka karta graficzna: jakis Geforce, czy Radeon?

PS2. PS1 nie bylo pytaniem, to ironia...