Re: samsung 757dfx 17"

Autor: Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 22:16:31 MET DST

> witam,
> Jak juz przy 757 DFX jestesmy to mam pytanko:
> Mam takowy od 2 tyg. i zauwazylem na minitorze ciemna kropeczke (widac ja
> tylko na bialym tle, wielkosc: jakby ktos szpilka zrobil slad). Myslalem,
> ze to brud, ale nie schodzi. Co to moze byc? Poczatek konca?
> ->piotr
Możliwe że przytkał się otworek w masce kineskopu. Spróbuj parę razy włączyć
DEGAUS, powinno to dość mocno potrząsnąć nią. Jeśli nie spadnie to coż.
Swego czasu DEAWO swoje pierwsze 15-calówki fundowało z 4-5 takimi plamkami
na ekranie (nowe monitory !!!) a serwis tłumaczył się że norma dopuszcza
taką ilość....... szczęka mi opadła... to tak jak kupować dziurawe kondomy
:P
/Sławicki