Re: L2 cache pytanko

Autor: Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 22:09:54 MET DST

> W tabelce podczas startu kompa pokazyje mi m.in. L2 cache - pipelined
> burst czy jakos tam. Moze ktoz mi powiedziec co to oznacza?
> Procek to PII350
> Pozdrowionka
No to dobrze pokazuje :-) Oznacza to mniej więcej tyle że dostęp do tej
pamięci odbywa się tak jakby na żądanie pakietami (blokowo) poprzez
specjalne kanały (pipe - rura). I to tyle :-)
Jak chcesz więcej wiadomości na ten temat, napisz na priv, wyślę Ci trochę
papierów z z wykładu Architektura Komputerów z Pwr :-)
/Sławicki