Re: Abit KT7E

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 21:55:06 MET DST

"Marcus Maximus" <m_michalak_at_wp.pl>, wrote in

> Zamierzam zmodernizować swojego kompa, obecnie PII 350 na I440BX

Jak plyta glowna? Moze przy pomocy przejscowki odpalisz bez problemu
coppermaina? Poczytaj FAQ www.pecet.w.pl dzial plyty glowne.

> Ktoś ma do sprzedania abita KT7E uzywanego z jedno miesięczną gwarancją
> za 200 PLN, co o tym sądzicie???

Tak srednio. W przyszlosci Athlona XP chyba w to nie wsadzisz i AFAIR
oficjalnie plyta _nie_wspiera_ magistrali 133MHz

> Zależy mi na tym aby obsługiwało SDRAMy w ilości 3 szt. 2x64+128 i
> zamierzam na tym poxsadzić Durona 1000 MHz.

Kup MSI k7t turbo

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!