Re: jak podkrecic rive tnt 2 64 32 mb ?

Autor: Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 21:22:40 MET DST

No więc poszukaj REGEDIT'em wpisu w rejestrze (klucza) o nazwie
'nVidia Corporation' w HKEY_LOCAL_MACHINE
rozwiń ten klucz, powinno być:
HKEY_LOCAL_MACHINE/nVidia Corporation/Global/nvtweak
w tym ostatnim dopisujesz wartość typu DWORD=3.

Po dopisaniu tego w Zaawansowanych właściwościach karty graficznej powinna
pojawić się 7 karta HARDWARE OPTIONS (prawym klawiszem na pulpicie
wywołujesz menu, WŁAŚCIWOŚCI/USTAWINIA/ZAAWANSOWANE, karta TNT2 MODEL
64/Additional Properties) obok Overlay Control, Output Device itd.
Uważaj z podkręcaniem zegarów rdzenia i pamięci jeśli nie masz wiatraczka na
chipie... Sam radiator u mnie się odkleił po podkręcaniu jednej
częstotliwości z 125MHz na 140, a drugiej z 140 na 160... krótko rzecz
biorąc chipset się zagotował :-)))
NIE ODPOWIADAM ZA SKUTKI :-)
Nie wiem czy działa to w detonatorach...
/Pozdrówka, Sławicki