Re: Temperatura procesora

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 19:23:48 MET DST

 Chodzilo mi o temp pokojową a nie szklarniową !!! wiadomo ze jak wstawisz
 kompa do szklarni to bedzxie mial nawet 100 stopni, ale oto chyba nie
 chodzi co ?? :-)

No wiesz to jest pojecie wzgledne u mnie w pokoju jest wlasnie 40 stopni (na
dworze w cieniu cos kolo 28)
Procesor Athlon 850 ma teraz 62 stopnie. Ja wiem ze niektorzy ludzie maja
pieniadze i w domku jest klima ktora utrzymuje w pokoju komfortowe 18
stopni. I potem zdziwienie "Co, 50 stopni ???? u mnie jest 35 !!!"
Temperatura procesora wynika z trzech czynnikow z temperatury otoczenia +
mocy wydzielanej przez procesor * wspolczynnik C/W coolerka. Jakby ktos sie
uparl to moze jeszcze doliczyc rezystancje cieplne styku procesor-cooler.
Pozdro
Dexter