Re: Duron 850 i temp.

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 18:39:01 MET DST

> Jeśli temperatura dojdzie do 65st nawet nic się nie powinno stać. Ja
swojego
> INtela co prawda zagrzałem do 70 st i nic mu się nie stało, aczkolwiem AMD
> na skutek przegrania idzie z dymem :-)

U mnie w cieple dzionki Athlonik 850 wyciaga 70 stopni z palcem w.......
nozkach :PP
A jego rekord to 105C i jeszcze zyje. Kiedys zapomnialem wlaczyc pompki w
chlodzonku wodnym no i po pol godzinie doznalem zwisu. Po resecie plyta
mocno na mnie krzyczala ze cos jej sie nie podoba wlazlem do biosu i moim
oczom ukazal sie na czerwono napis w hardware monitor CPU Temp 105C. Plyta
Asus A7V, wszystko zyje do dzisiaj i w zasadzie zero problemow ze
stabilnoscia i prosze przestancie juz pytac ciagle o prawidlowa temperature
procesora bo 50C to nie jest zaden powod do zmartwien, a jezeli koniecznie
chcecie sie cieszyc z chlodnego procka to polecam 2x peltier 72W chlodzone
woda i cos w granicach zera stopni osiagniecie :PP
Pozdro
Dexter