Re: Różnica procesorów

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 16:00:03 MET DST

> zdecydowanie celeron - sa tez mobilne AMD o podobnej wydajnosci (ale
taniej
> pewnie)

Cp ty czlowieku wygadujesz? Chyba w zyciu nie miales notebooka w reku!!!
NIGDY nikomu nie polece zadnego notebooka NONAME. Sam mam IBM (Cel 600),
pracowalem na toshibach, CA, Fujitsu, widzialem sporo sprzetu actiny. NIGDY
ci nie polece nonama z szybszym procem od IBM ze slabszym. Co z tego, ze
otworzysz worda szybciej o 1 sekunde, jezeli nedziesz mial ciagle zwisy,
matryca sie rozwali, bateria padnie po 30 minutach pracy??? Jaka wtedy
satysfakcja??? Spytaj uzytkownikow notebookow i podejmij prawidlowa decyzje!

Jezeli wybierasz notebooka, to ZDECYDOWANIE polecam najpierw patrzec na
firme, a pozniej na to jaki jest procesor.
Wg mnie kolejnosc jest taka:
1. IBM
2. dosc dlugo nic, a pozniej: Toshiba, HP, DELL, Compaq
3. Fujitsu
4. California Access (goraco odradzam nawet nowe, bo sie psuja)
5. Actina i rozne nonamy.
Osobiscie bym poprzestal na IBM (nawet slabszy za te same pieniadze).
Ewentualnie ograniczylbym sie punktem 2 i ponizej w ZADNYM wypadku nie
schodzil!

Pomysl do czego ci bedzie potrzebny. Ja mam cel 600 i do prac biurowych
ABSOLUTNIE wystarcza. Duzo wazniejsa dla mnie jest bateria i stabilnosc...