pomocy potrzebuje!!

Autor: zerocool (crash_at_icpnet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 17:20:38 MET DST

poratujcie mnie z tym jeban** kompem - jak właczam sobie jakis jakikolwiek
film czy to w
mpg czy w divx zawsze po jakims czasie mi sie zawiesza windows albo mi
wyskakuje "niebieskie" lub zupelnie czarne okienko i nie mozna nic zobic
tylko reset albo mi sie resetuje system - a jestem po ponownej
reinstalacji windowsa (poprzednio tez mi sie tak robilo) tak samo mi sie
dzieje jak cokolwiek odczytuje z cdrw czy to film czy
cokolwiek - co mam robic!!!??? pomocy !!

z.