Re: Niespodziewane rebooty

Autor: Yablon (NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 16:50:30 MET DST

Użytkownik "Leszek Krupiński" <leszek_at_php.net> napisał w wiadomości
> Ship log, stardate: [-30]8732.8, Yablon reports:
>
> Aaaa... gówniana winda zaczęła szaleć jak przełożyłem kartę sieciową do
> innego slotu, co chwilę instalował jeszcze raz sterowniki, za cholerę
> nie mogłem się dostać do internetu - nie mógł połączyć się z DHCP itp.
> Z Linuksa oczywiście wszystko działało.

Moze cos z przerwaniami masz pokopane. Winda w menadzerze nie zawsze
pokazuke prawde. Polecam program SisoftSandra - tam jest miedzy innymi
mozliwosc sprawdzenia co na jakim przerwaniu Ci pracuje. W ogole jest tam
masa bardzo pomocnych aplikacji.
Bo skoro Linux chodzi Ci na tej maszynie bez problemow to wina tkwi raczej w
sofcie - Winda do instalacji:)
Pozdrawiam Yablon