Re: Jaka plytka dobra pod Althona 1,8 ???

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 15:56:26 MET DST

Użytkownik "Arek>>>" <arekzieminski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy sie orientujesz , ale jak ta plyta wuchodzila to juz dawno
byly
> takie zegary :) wiec nawet pierwszy Bios musial go obslugiwac , jezeli
> uwazasz to za blad to gratuluje :) nie kupujcie plyty bo nie wykrywa
Athlona

Tak, orientuję się doskonale. XP 1800 + wypuszczono dużo wcześniej niż model
Asusa o którym debatujemy. Poza tym z tego co mi wiadomo, producent (Asus)
pomyślał już nawet o następcach Athlona XP, czyli Hammerach i wspiera
częstotliwość aż do 3500 MHz łącznie z wymaganym do tego celu napięciem. Nie
wiadomo jeszcze czy takie Hammery faktycznie zadziałają na tej płycie, ale
dla producenta z pewnością to duży plus.

Nie mniej jednak, Asus A7V 333 z prockiem XP 1800 nie odpalił się. Trzeba
było wracać po drugą płytę. Teraz działa OK.

Pozdrawiam,
Sniper