Re: jaki wiatrak

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 14:18:55 MET DST

> dziura ;) we wrocku byly ale juz nie ma.... :<
> i 15zl sorki.

to jak za darmo - w Wa-wie najtaniej Papst (nowe) widzialem po 90zl/szt
[szok] a Panaflo wcale - moze zle szukalem (moze jestem jakis malo
rozgarniety), ale jak dowiadywalem sie w serwisach Panasonica o te
ichniejsze Panaflo to nikt nie wiedzial jakie wiatraki montuja w
xerokopiarkach i drukarkach laserowych, jak dowiadywalem sie w centrali
Panasonica to kierowno mnie do punktow serwiowych, dowiadywalem sie tez w
serwisach innych firm to kolesie mowili ze montuja wiatraki jakie dostana od
zaopatrzeniowca [co za debile] a zaopatrzeniowcy nie chcieli znowu zdradzac
co i gdzie kupuja :-(
jednym slowem cyrk :-(

pozdrawiam