Re: plyta MSI - z jakim chipsetem? VIA KT333 czy SiS745?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 13:24:48 MET DST

> ogole
> cenowej
> tanie -
> mozliwosci
> SiS745
Możliwości O/C zależą od samej konstrukcji płyty a nie tylko od chipsetu

ATA 133 możesz sobie odpuścić - 745Ultra nie obsługuje tego, ale to nie jest
powód do zmartwień

745Ultra można kupić za 355pln...

w podanym przezemnie przypadku już jest większa ;)

> Nie lubie VIA... i sam mam plyte oparta na SIS 735 co chwale ale z tych
> dwuch polecal bym VIA 333.

Jeśli chodzi o prędkość to są do siebie zbliżone ze wskazaniem na ...
SiS745, jak nie chcesz przepłacać, nie potrzebujesz USB 2.0 i ATA-133 to
kupuj Ultra745... Tylko czasem nie instaluj VIA 4in1...

Pozdrawiam,

Cooger