VIA GART - jak sprawdzić czy mam zainstalowane?

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 12:50:05 MET DST

Witam!

Jak w tytule... VIA GART nie pozostawia śladu w "Dodaj/Usuń programy", nie
robi katalogów w menu start (a nawet jeśli to można je usunąć), a w
Menadżerze urządzeń też nie mogę znaleźć informacji. Plików nie szukam,
ponieważ mogą być nie używane. Zależy mi na czytelnym zapisie.
Przy okazji czy odinstalowywać VIA PACK przed kolejną instalacją?

Maciej N.