Re: jaki wiatrak

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 12:53:30 MET DST

> Jaki wiatrak 80x80x25 3000obr./min. na lozyskach kulkowych 3-przewodowy
> polecicie ? Zainstaluje go z przodu obudowy aby zasysal powietrze , musi
tez
> krecic sie przy ok. 6V z predkoscia ok. 2000obr/min aby byl cichy ! Bedzie
> on podlaczony szeregowo wraz z innym wiatrakiem do 12V . Moze jeszcze
gdzie
> taki kupic tanio w Warszawie ..i nailepiej rejon pragi pld. centrum ,
> mokotow ... tylko nie WGE bo tam strasznie zdzieraja - np. za fanmate
> zalmana 25zyli chcieli :>

po 1 po jaka cholere 3 przewodowy - jak laczysz szeregowo to jak podlaczysz
ten 3 kabel (w sumie 2 kable) odpowiedzialny za zczyt obrotow ?
po 2 looknij tu http://www.sklepwgk.pl/ do dzialu obudowy tam sa wiatraki
coolermastera z termistorkiem - obroty zaleza od temp. a magazyn z ktorego
odbierasz na Radzyminskiej - jak chcesz poczytac o tych coolermasterach to
tu
http://www.coolermaster.com.hk/en/products/casefan/main.html
po 3 to mozesz kupic Sunona np cos z serii KD1208PTBx - ale ma tylko 2
przewody (przynajmniej tylko takie dostepne w Polsce) - sam mam Sunony
KD1208PTS3 - w sumie srednio-glosne, ponizej 8V sa juz ciche, a chodza nawet
na 5-5.5V (najwazniejsze kosztowaly okolo 14zl/szt) - o parametrach mozesz
poczytac tu
http://www.sunon.com.tw/product/traditional/t8025.htm
a do kupienia wlasnie na WGE w Semiconie

pozdrawiam