Re: jest sens kupowac uzywana nagrywarke?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 12:37:56 MET DST

> Teac, Plextor -- i tylko te dwie firmy plus Creative 8432. Nawet mocno
> uzywane beda wciaz zdatne do uzytku, czego nie mozna powiedziec o
> nagrywarkach pozostalych producentow.

- a ja zaryzykowalbym jeszcze HP z serii 9100/9110 lub 9200 SCSI (8x4x32) -
najlepsza seria HP
"stare" a nie maja problemow z securom'em, safedisk'iem 1, ... - jedyny
problem to overburning
ogolnie nie do zdarcia - moja ma juz 2.5 roku i dziala jakby byla nowa, znam
jeszcze 3 osoby ktore maja takie HP i zadna nie narzeka (no moze na brak
overburningu)
- a odradzam Yamachy 4x4x16 i IDE i SCSI - nie dosc ze nie "kosza" zadnych
zabezpieczen to potrafia sie zepsuc w najmniej oczekiwanym momencie

BTW jak juz wspominali poprzednicy lepiej kupic nowa - nie sa drogie a
gwarancja (spokojny sen) jest chyba tego warta

pozdrawiam