Re: Blue screeny !!! Problem ze stabilnoscia Karty Grafiki ! POMOCY !! - dlugie

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 12:43:44 MET DST

Chyba doszedlem do sedna ale nadal testuje, karta czasem sie wysypuje gdy
jest podkrecona... wszyscy mowia ze Geforce 2 Ti Ultra Prolinka moze chodzic
na 280/480 u mnie jest 275/480 i ulepszone chlodzenie, podejzewam ze moze
napiecie AGP jest za male ewentualnie zasilacz ale 300 Watowy powinien
wystarczyc. Szukam jakis artykulow na temat przerobek K7S5A dotyczacych
napiecia AGP.
Pozdrawiam

Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości
> "posazek" <posazek_at_interia.pl> wrote
>
> Kolega być może ma rację. Zainstaluj detonatory 29.42 (najnowsze, mają
WHQL