Re: Temperatura procesora

Autor: zółw Gwidon (user_at_on.the.net)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 12:06:03 MET DST

On Mon, 8 Jul 2002 09:13:49 +0000 (UTC), Leszek Krupiński
<leszek_at_php.net> wrote:

>Konkretnie w którym miejscu te dziurki?

Na tylnej ściance obudowy pod zasilaczem jest miejsce na dodatkowy
wentylator (chyba w każdej obudowie). Fabrycznie jest to kupa otworków
w obrysie koła. Po założeniu wentylatora stwierdziłem, że większość
powietrza odbija się od tej maskownicy i wpada do wnętrza obudowy.
Czyli skuteczność wentylacji prawie żadna. Wyciąłem więc kołowy otwór
o średnicy wentylatora. Można teraz co prawda włożyć palec w śmigło
ale się z tym oswoiłem :-)
Pozdrowienia