Re: Coppermine vs. Tualatin

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 11:16:38 MET DST

> hymm... mowisz chyba o coppermine...
no wlasnie i roznica jest bardzo wielka w wydajnosci!! szczegolnie przy np.
grafiki gdzie program musi mi wyliczyc przejscia pomiedzy obrazami w coprze
trwalo to o wiele dluzej nic w tualatinie (okolo 2 a moze wiecej przy tej
samej f zegara) ale moze to bylo spowodowane tym ze tualatin ma 256kb
cache?? niewiem. Bynajmniej wydajnoscia tualatina bylem bardzo zaskoczony
jak do odpalilem (a jak go bujne na 1500 to w sisoftsandra testy takie jak
p4 1,6 prawie:)) )a niektore nawet lepsze!?? proca mam na plycie asusa
TUSL2-c.
pozdrawiam
wojtek