Różnica procesorów

Autor: S&R (jonker_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 11:23:13 MET DST

Witam Grupowiczów

Mam zamiar w tym miesiącu wymienić swojego wysłużonego notebooka na coś
mocniejszego i mam pytanie.
Jaki wybrać - porównywalne ceny przy procesorach PIII 500 (IBM) i Celeron
1200 (no name) - pozostałe podzespoły mniej więcej takie same.
Który z nich będzie szybszy (praca biurowa)?
W tej chwili mam PII 233 Toshiby i nie wiem czy warto kupować sprzęt no name
czy lepiej markowy (ale wtedy już musiałby być używany).

--
pozdrawiam
Sławek