Re: Niespodziewane rebooty

Autor: dyferencjo (dyfer_at_blokada.poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 11:07:51 MET DST

Leszek Krupiński <leszek_at_php.net> wrote:
> Ale żeby tak po jakimś czasie mu się zaczęło? Dziwna sprawa, ale z
> tymi komputerami to wszystko możliwe. Jeśli faktycznie się
> przegrzewa, to pewnie czeka mnie wymiana obudowy - radiator jest
> spory.

Ja miałem tak pod w2k, że komp nagle mi sie zresetował, jak się uruchamiał
to miałem komunikat o tym, że jest uszkodzony plik ntkrnl, stop. Konsola
odzyskiwania poszła w ruch, odzyskanie uszkodzonej partycji. Na drugi dzień
z komputera korzystał mój brat, zresetował się i już nie wstał. Poszedł dysk
twardy. Na śmierć :)

--
Rally.pl Te_at_m Tychy