Re: Monitory ADI

Autor: ToMeK (topiech_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 10:26:53 MET DST

> Bardzo proszę szanownych grupowiczów, którzy majš lub mieli stycznoœć z
> monitorami ADI o opinie.

Witam!!!
Od roku jestem posiadaczem monitora firmy ADI
19 cali na FD Trinitronie - model G910
Monitor chodzi super, nie mam z nim żadnych problemów
obraz bardzo ostry, stabilny bez zniekształceń,
pracuję w 1024 x 1280 - tu obraz jest wyśmienity,
oraz bardzo rzadko w 1600x1200 - tu obraz ciut gorszy,
monitor posiada bardzo duże możliwości regulacyjne,
fakt że jest to najwyższy model 19' ADI,
ale na podstawie swojego monitora, mogę go z czystym
sumieniem polecić co bardziej wymagającym
użytkownikom.

pzdr
ToMeK