karta grafiki

Autor: Trebor (treborek_at_plusnet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 10:18:25 MET DST

kupiłem ostatnio kartę grafiki na radeonie 8500 zrobioną przez power kolor i
nie mogę dobrać sterowników które dobrze by działały w xp, może ktoś już
miał taki problem i sobie z nim poradził? płyta główna to GA-7VRXP oprócz
grafiki i elementów zintegrowanych(dźwięk, lan, raid, usb 2.0) nic w niej
nie siedzi. zainstalowane najnowsze viapaki. Po wlączeniu kompa wyskakuje
pasek postępu ładowania systemu , lecz gdy ten ekran zniknie nic się nie
dzieje komp zwisa. Bez zainstalowanych sterów do grafiki windaxp rusza. Może
karta jest uszkodzona? (w me niby działa ok - zainstalowałem do sprawdzenia
na starym hdd).

czekam na info
pzdr. Trebor