Czy tak się może zdarzyc??

Autor: DyzioS (ddus_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 09:39:18 MET DST

Nagłe wyłączenie komputera z restartem pod czas pracy?

Od kumpla dostałem nową nagrywarkę, no i chciałem ją przetestować pod
Win98 - podłączyłem wszystko do IDE i odpalam sobie system - chodzi OK
nagrywa co się da i cały sprzęt pracuje ok godziny bez problemu, no to
postanowiłem sprawdzić jeszcze czy taka nówka rozpozna WinXP zrestartowałem
kompa i też wszystko wyglądało OK i nawet dawało się rozpocząć nagrywanie z
eksploratora gdy nagle po dziesięciu minutach coś jakby strzeliło w
monitorze i samoczynny restart komputer bez nawet BSOD-u - podejrzewam, że
zasilacz nie wytrzymał zasilania 2xHDD oraz CDROM+CDRW tylko dlaczego wsio
chodziło ok pod 98 a pod XP pada? Czyżby system XP więcej pracuje niż 98 i
przeciąża zasilacz?? Coś takiego pierwsze widzę :)

Może ktoś podobnego miał u siebie - jeden system działa ze sprzętem bez
problemu a w drugim zasilacz nie wyrabia??

Za jakiś kometarze będę wdzięczny .

DyzioS