Re: 7.200 RPM

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 08:51:26 MET DST

Użytkownik "Kiepski" <fazilog_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> uzywam maxtora 60gb 5400 w systemie wraz z fujitsu 40gb- server dzialajacy
> nonstop i praktycznie przez 6 miesiecy pracy nonstop nic zlego o maxtorze
> nie moge powiedziec, dziala ladnie i cichutko, jestem bardzo z niego
> zadowolony
> pozdrawiam

Ja tez uzywam 3 60 GB Maxtorow 7200 w Raidzie to naprawde bardzo dobre
dyski. Nie sa moze tak ciche jak Baracuda IV ale mniej sie grzeja i jezeli
chodzi o wydajnosc to maja nawet lepszy czas dostepu niz Seagate. u mnie
nieco nizszy transfer rekompensuja o niebo lepsza kultura pracy w RAID HPT
... Baracudy sie do tego nie nadawaly