ATI 128 Ultra Pro Rage 32MB - WIN XP - problem?

Autor: Pio (piotluk_at_go2.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 07:51:33 MET DST

Mam nastepujący problem - ww. karta nie daje się
zainstalować inaczej jak tylko ze sterownikami
XP które sam system sobie wybiera przy instalacji.
Nie obsługuje żadnych innych - ani tych dostarczonych przy zakupie ani
tych najnowszych ściąganych ze strony ATI. Mówi
że nie znajduje takiego sprzętu.
Co za tym idzie również brak OpenGL - co sygnalizują niektóre gry.
(jesli sprzęt ma znaczenie - to płyta gł. jest Gigabyte na DDR.)
Jakieś rady? (wiem wiem zmienić kartę graf.) ;-))