Re: problem z monitorem

Autor: woytas (thcwoytas_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 00:44:49 MET DST

Uzytkownik "szwed" <doctorek_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> Monitor KFC 17" mi pada Warto naprawiac - interesuje mnie ewentualnie
> koszt takiej naprawy czy lepiej kupic nowy
> Objawy Obraz sie zweza i ustawienia OSD juz nie pomagaja

A ile lat ma ten monitor bo ja bym postawil na to ze trafo sie pali a do
bardzo nowego monitora nie dostaniesz trafa i jesli nawet to naprawa bedzie
kosztowala w granicach 100 PLN
Mialem cos podobnego w swoim monitorze i wymienilem na nowy :P
Pozdrawiam